Merry Christmas everyone!! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van janneke opstal - WaarBenJij.nu Merry Christmas everyone!! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van janneke opstal - WaarBenJij.nu

Merry Christmas everyone!!

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg janneke

26 December 2008 | Thailand, Koh Tao

'Zit ik nou nog steeds op hetzelfde piepkleine eilandje te niksen??' Dacht ik een paar dagen geleden.. Ik ben pas twee weken geleden uit Nederland vertrokken maar het voelt al als twee maanden!
Ondertussen heb ik hier zoveel geweldige mensen ontmoet, met mooie, hilarische en sterke verhalen over hun reizen, dus bij mij begon het ontzettend te jeuken! Dus besloot ik hier kerst te vieren en na kerst richting het noorden van Thailand te gaan..

Ik zeg wel steeds kerst, maar nog steeds voelt het niet als kerst.. Zelfs niet toen ik vandeweek in een cafe zat waar ze voor het 'kerstgevoel' nepsneeuw op de ramen hadden gespoten.. Met een fruitsapje in m'n hand, uitzicht op zee, 30 graden buiten, rood verbandde Engelse meisjes en mooi gebruinde Thaise kerels op het strand.. Steeds als ik door dat besneeuwde raam naar buiten keek kreeg ik lachbuitjes..

Kerstavond was helemaal te gek! Het was groot feest, een populaire Thaise band, genoeg 'buckets' en de beste sfeer.. Er werd vuurwerk afgestoken en gigantische lampionnen zweefden overal.. Al gauw stonden we de 'Macarena' te dansen (met 1 hand, bucket in de ander) en leerden we de Thaise kinderen 'hoofd schouders knie en teen' (erg belangrijk in de opvoeding!) Kortom, ik heb me suf gelachen!

Ik kan met zekerheid zeggen dat ik gisteren voor het eerst in m'n leven op Eerste Kerstdag op een 'poolparty' was.. als logisch vervolg op de voorgaande avond ging het in diezelfde sfeer gewoon door tot in de late uurtjes.. Even regende het, om ons eraan te herinneren dat het toch echt kerst is, maar de zon geeft zich niet gauw gewonnen op dit heerlijk stukje wereld..

Ik wilde vandaag wat foto's plaatsen (ohja dankjewel lieve Thijs voor de extra fotoruimte!) maar ik vergeet steeds m'n kabeltje van de camera, dus volgende keer beter..! Waarschijnlijk heb ik bij het volgende verhaal ook wat mooie foto's van het noorden van Thailand want ik heb zojuist m'n ticket gekocht voor de boot en bus terug naar Bangkok en vanuit daar vertrek ik langzaam richting het stadje Pai om daar nieuwjaar te vieren! Ik stuiter van spanning om dat allemaal mee te maken! Hopelijk heb ik dan over een tijdje ook hilarische en sterke verhalen om andere reizigers de kriebels te geven, haha!


Fijne Kerst!!

  • 26 December 2008 - 11:38

    Nadine:

    Fijne kerst!! Nu even via je site hihi. Ik denk vaak aan je hoor lieverd, hoe het met je gaat en of je de tijd van je leven hebt daar. Maar dan bedenk ik me weer: Hallo, je hebt het over Janneke, dat komt allemaal wel goed, die zorgt zelf wel dat ze de tijd van haar leven heeft, waar dan ook! Je zit daar zo in je element door te doen waar iedereen van droomt maar weinig mensen ook echt doen en durven.
    Heel veel succes met het reizen weer en ik hoor je wel weer als je gesetteld bent in Pai. Ik wacht in spanning af op je foto's!
    Dikke kus!

  • 26 December 2008 - 12:32

    Yvonne F.:

    Hee ja, foto's! Ik kijk er naar uit!;-)

    En alvast een fijne en exotische jaarwisseling gewenst!

    Veel liefs!

  • 26 December 2008 - 19:46

    Rutger:

    hee lief ...
    vrolijk! kerstfeest (hoef ik jou niet te vertellen, dat lukt je wel zie ik)
    ik mis je wel hoor .. kdenk veel aan je ..ik wilde ook nog fotoruimte voor je kopen maar dat is nu niet zo erg nodig lees ik (misschien later als je de ruimte die je van thijs hebt gekregen hebt volgepropt:D)

    jij bent stoer ;)

  • 26 December 2008 - 19:51

    Rutger:

    ojah een heerlijke jaarwisseling toegewenst
    ik zal er een op je gezondheid drinken :P
    24nl tijd he ..17 is een bietje vroeg he :D

    X

  • 27 December 2008 - 09:19

    Lindsay:

    Ja op de een of andere manier komt die kerst feeling niet echt over in de stralende zon he ;) Maar dat zou ik geen enkel probleem vinden :D Ik heb de afgelopen dagen alleen maar bruiloften gehad, echt superrr gezellig allemaal. Eeen goeie roetsj alvast!!! Of gestuiter ;)

    xje

  • 27 December 2008 - 14:47

    `Lyn:

    Hee mup :) Thinking a lot about you down here!! Luve you a lot en denk elke dag even aan je !! Blij dat je een leuke kerst hebt gehad en benieuwd naar jouw jaarwisseling!
    Dikke dikke kus. Lynnie

  • 27 December 2008 - 20:26

    Lieke:

    Nog niet genoeg meegemaakt dan;)??? ennuh, sterke verhalen kun je ook verzinnen :P!!

    Dusseh.. ik ben benieuwd hoe jij 't oud op nieuw viert..

    Mag ik raden... met zon en een fruitsapje?!

    Happy new year alvast!

    Liefs en een kus

  • 28 December 2008 - 00:08

    Thijs:

    trut, mijn vingers zijn er net afgevroren en jij zit ons een beetje lekker te maken met verhalen over zon zee en strand. Nou genier er dan maar dubbel zo veel van...benieuwd naar de FOTOS!!! ;) haha, en geniet nog van de feestdagen...
    God bless us, everyone!

    kus

  • 28 December 2008 - 10:58

    Au3:

    -the quest,not the grail-Sadawie!!Wow wat een verhalen,erg cool om te lezen!ben k er ook een beetje..leuke Kerst gehad?anders he met zo'n temperatuur..cant wait 2 c the pic's,erg nieuwsgierig!..en nu naar het noorden?beetje afkoelen in de bergen..ga je naar de hill tribes?kom je met een lange nek terug haha!jeeminee k ben jaloers!!
    Anyway,looking forward to what or where it brings you..enjoy your khao soi at the khan tok:)ENJOY ENJOY ENJOY Liefs & CHOK DEE!!
    Au3

  • 29 December 2008 - 10:29

    Moana En Barry:

    Heeey dushi!! De beste wensen voor het nieuwe jaar en dat al je mooie dromen uit mogen komen!

    Dikke kus van ons!

  • 29 December 2008 - 11:55

    Fabsie:

    Dag liefste lieverd
    Ik mis je hier, maar je mist niks.
    Ben met kerst met Frans naar Euro Disney geweest, erg gezelli.
    Lees dat het jou goed gaat, dus super.
    Geniet ervan en houdt ons op de hoogte.

    Luv you kuskus

  • 29 December 2008 - 20:20

    Papa En Mama:

    toen je 1/2 jaar was en ook toen je 1 1/2 jaar was vierden we ook kerstmis aan het strand. Dat weet je natuurlijk niet meer maar ook toen was het warm en zonnig. Ik hoop dat je in Pai het oude jaar op gepaste wijze uitzwaait en het nieuwe goed begint. kusjes en veel liefs

  • 30 December 2008 - 10:45

    Xpress Urself:

    na je eerste bericht ontzettend geschrokken, na je tweede met je mee zitten lachen. Bij dit derde bericht begin ik je toch aardig te missen. maar jij leeft een droom van ons allemaal, heerlijk om zo met je mee te kunnen genieten. Janneke, je bent zo kick-ass dat je dit allemaal doet en durft. jij BENT freelife, freespirit.

    denk aan je xxxxxxxx

  • 01 Januari 2009 - 02:21

    Vivian:

    Hey Janneke :D

    De verhalen klinken goed! :D Bij deze wil ik je een gelukkig nieuwjaar wensen, haal alles eruit wat mogelijk is! :D

    Dikke knuffel!

  • 03 Januari 2009 - 23:51

    Henk:

    hey Janneke fijne kerst en een gelukkig 2009 :) leuk om al jou verhalen te lezen! ik wens je veel plezier in jou avontuur en een paar "buckets" kan je daar wel aan toevoegen! dikke knuffels en mis je nu al!! Groetjes X enjoy & be free,

    Henk

  • 12 Januari 2009 - 10:58

    Thijs:

    nog meer pika's!!!
    Die fullmoon foto is echt vet...coole belichting enzo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

around the world

Recente Reisverslagen:

15 November 2009

Been there, Don Det!!

24 Oktober 2009

Into tattoo..

30 September 2009

Jamann..!

08 September 2009

Reunie!

04 Augustus 2009

Bob
janneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 147472

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2010 - 13 April 2011

Zuid Amerika

09 December 2008 - 17 November 2009

around the world

29 Januari 2007 - 20 Juni 2007

Egypte

Landen bezocht: