Aan de wandel.. - Reisverslag uit Caïro, Egypte van janneke opstal - WaarBenJij.nu Aan de wandel.. - Reisverslag uit Caïro, Egypte van janneke opstal - WaarBenJij.nu

Aan de wandel..

Door: Jannes

Blijf op de hoogte en volg janneke

23 Februari 2007 | Egypte, Caïro

Alles gaat hier nog steeds z'n gangetje, de zon schijnt, de vogeltjes fluiten en de auto's toeteren..
We hebben ontdekt dat Lindsay en Vivian een heel groot dakterras hebben (en een dakhond, ja echt waar) dus daar gaan we zondag de verjaardag van Vivian gezellig vieren! Vandaag ga ik weer een nieuwe weg bewandelen.. nog geen idee waarheen maar ik laat me onderweg vast wel weer door vanalles verbazen.

Mams, maak je niet druk, het klinkt allemaal alsof ik niet voorzichtig genoeg ben maar ik pas goed op mezelf en ik ben nu eenmaal een avonturier, dat zit in m'n bloed (van wie zou ik dat nou hebben? ;) )


Ik mis jullie, allemaal.

Kus

  • 24 Februari 2007 - 19:33

    Johannus Bladluis:

    Alles goed Janneke?
    Groeten uit Zwolle

  • 25 Februari 2007 - 18:03

    Marielle:

    JANNEKE!!!! wat cool man dat je in egypte zit. al die foto's enzo :)Zit je nu bij vivian in de buurt? doe haar maar de groetjes? geen enge mannen tegengekomen daarzo? hier in amsterdam is t regenachtig, ben weer vrijgezel, kheb n baan en dat was t zo;n beetje..En ik ga ook op reis..Ik ga naar zuid-amerika. Maaruh welke datum kom je trug..dan kom ik je wel ophalen van het vliegveld. Ik ga trouwens over een maandje naar opgezwolle in utrecht. dan ga ik de pit in voor jou. ff jumpe daaro. Liefje, ik mis je wel hoor. Als je trug komt duike we gelijk de kroeg in en ff bijkletse. Maaruh mijn internetminuten zijn op dus ik zeg Hasta la vista en tot mails! dag lieve janneke! kus marielle

  • 26 Februari 2007 - 07:54

    Willy :

    Hey Janneke!! Heb net al je verhalen even achter elkaar gelezen en ze waren echt subliem, extreem, verbluffend, ongelooflijk, geweldig, grandioos, ontzettend, enorm, super, ik-wil-een-dansje-doen-te-gek!!! Wat kan je het lekker vertellen haha.
    Wij hebben het hier ook heel erg naar ons zin. Nou geniet ervan he, en mocht je je een keer doodvervelen achter je computer dan kan je een kijkje nemen op willyinchina.waarbenjij.nu Daaag!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, Caïro

Egypte

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2007

Het aftellen begint..!

29 Mei 2007

Twee pistolen en een trommel en een fluit!

20 Mei 2007

Aswan & Luxor

14 Mei 2007

Alexandrie

01 Mei 2007

Rookworst en stroopwafels!
janneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 147462

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2010 - 13 April 2011

Zuid Amerika

09 December 2008 - 17 November 2009

around the world

29 Januari 2007 - 20 Juni 2007

Egypte

Landen bezocht: