Twee pistolen en een trommel en een fluit! - Reisverslag uit Caïro, Egypte van janneke opstal - WaarBenJij.nu Twee pistolen en een trommel en een fluit! - Reisverslag uit Caïro, Egypte van janneke opstal - WaarBenJij.nu

Twee pistolen en een trommel en een fluit!

Door: Jannes

Blijf op de hoogte en volg janneke

29 Mei 2007 | Egypte, Caïro

Hoera, gister was ik jarig! Iedereen super bedankt voor de kaarten, telefoontjes, emails en berichten op de site!! Jullie hebben m'n dag gemaakt!

Klokslag 12 uur begon het feestje al met een fles peperdure champagne! Vivian en ik zaten in het Hard Rock Cafe waar blijkbaar alle rijke zakenmannen hun eenzame avonden vullen met drank.. Wisten wij veel? Dus we zitten nog geen 3 seconden aan de bar en we krijgen van alle kanten drank aangeboden.. We zijn uiteraard verstandige meisjes, maar toen de man aan het tafeltje achter ons met een fles champagne kwam aanzetten voor m'n verjaardag, konden we het niet weerstaan deze aan te nemen! Dus de eerste minuten van m'n 21ste levensjaar smaakte al goed!
Ohja, in de WC van het Hard Rock Cafe hangt serieus een bordje met de tekst: 'No drugs or NUCLEAR weapons allowed' .. Haha.. Pistolen of messen, och, maakt niet uit, maar bommen zijn verboden in de toiletten! Hoe verzinnen ze het! :)

's Ochtends hebben Viv en ik buikdansles gehad! Was ook erg lache! Daarna bij m'n favorite broodjes zaak gaan lunchen.. M'n dag kon al niet meer stuk :)
En wat is een verjaardag zonder taart? Dus 'savonds kwamen Vivian, Lindsay, Lydia en Fatima langs om mee te genieten van de overheerlijke Arabische chocolade tompoezen.. Yammie! Super gave kadootjes gekregen :D:D woehoew!
Maar het hardst heb ik daarna nog gelachen met Vivian.. Om te bewijzen dat '21 jaar worden' niet 'volwassen worden' betekend, had ik waterballonnen gekocht! En ik woon op de 6de verdieping, dus Viv en ik hebben ons flink uitgeleefd op de niets vermoedende voorbijgangers, haha..
Maaar.. Dat was voor Vivian nog niet genoeg.. Nee, nee.. De ballonnen waren op maar we hadden nog niet genoeg mensen geraakt dus wat doet die gek, vult m'n halve afwasteil met water en kiept die zo over een groepje kerels heen!! Haha.. Weer 5 Egyptenaren die zich even niet meer hoeven te douchen :)

Ik heb mezelf ook een kado gegeven en dat is een lekker lang weekend zon, zee en strand.. Weer naar het intussen oude, vertrouwde Dahab, even heerlijk uitwaaien, complete rust..
Ik moet m'n batterij opladen om de laatste 4 weken nog even keihard te knallen want, geloof het of niet, ik ga hier ook nog naar school tussen alle verhalen door ;) En binnenkort komt de toetsperiode eraan!

Nogmaals, iedereen ontzettend bedankt voor de felicitaties!!

Kusjes!

  • 29 Mei 2007 - 12:10

    SuuS:

    Hey Janneke,
    nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! nog vele jaartjes toegewenst, van SuuS :D

  • 29 Mei 2007 - 12:31

    Nadine:

    Schat, leuk dat je een goede verjaardag hebt gehad! Als je terugbent, doen we het een keer over op de Nederlandse manier he. Weet je trouwens een kadootje wat je weer kan gebruiken ofzo als je terug bent? Een tas met boodschappen ofzo, ghihi.
    Ik ga je deze week even een mail sturen want ik denk dat ik morgen iets heel leuks ga doen, je weet wel waar het over gaat denk ik. Ik laat het je weten.
    Kusjeee en geniet van het weekend weg (denk dat dat komend weekend is?)

    KUS!!

  • 29 Mei 2007 - 13:30

    Mama:

    wat fijn dat je gisteren zo'n leuke dag hebt gehad.
    laad je batterij maar flink op want we hopen natuurlijk dat je het volhoudt en voor je toetsen slaagt.

  • 29 Mei 2007 - 20:48

    Jac En Lianne:

    Héé jarige jet!!!! alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Verstandige meisjes hoor als het gaat over het drank accepteren van "vreemde mannen" maar ja dat met die waterballonnen en die bak water haalt de wijsheid weer ver naar benee.

    Groetjes stelletje slimpies!!!!

  • 29 Mei 2007 - 21:51

    Anne:

    Hey Janneke!

    Nog gefeliciteerd met je verjaardag meis! Ben blij om te lezen dat je m goed gevierd hebt!
    Nou heel veel plezier nog en succes met het knallen op het einde voor school!

    Dikke Kus! xx

  • 30 Mei 2007 - 06:27

    Moeder V Lindsay:

    Hey meid,
    nog van harte hieperdepiep he,je hebt een leuke dag gehad lees ik,fijn voor je meid.Dikke kus van Peter en Sonja

  • 01 Juni 2007 - 18:03

    Janneke Quirijnen:

    Hoi Janneke,
    Ik dacht laat ik ook eens wat achterlaten. Lees al je verhaaltjes en spreek je mama wel eens even over hoe het met je gaat. Ik hoop dat je de laatste weekjes nog een beetje geniet en dan wordt je weer even mijn over- buurmeisje heb ik gehoord. Even lekker thuis bij paps en mams wonen.

    Liefs!

  • 08 Juni 2007 - 19:52

    Willy:

    Hee Janneke!

    Zo, heb je hele weblog achter de kiezen. Echt heel leuk al je verhalen even te lezen. Had eindelijk even tijd want ik mocht vandaag niet uit. Nierbekontsteking ofzo, de alcohol begint zijn tol te eisen. Mo houdt me af en toe op de hoogte van alle beslommeringen maar toch wel stoer om zelf even alles te lezen. Toch wel heel anders zo allemaal. Nou ja, het is hier al akelig laat dus van deze rustavond is weer niks terecht gekomen. Ga nu toch maar een keer naar bed. Nou, pas goed op daar. Have fun! En natuurlijk niet vergeten, nog gefeliciteerd natuurlijk!

    XX Willy

  • 11 Juni 2007 - 06:35

    Moeder V Lindsay:

    Hoi meid,
    Zo, nog even he!,nog effe door de toetsen heen bijten en dan naar huis.Ik moet je zeggen dat we hier nu toch ook wel veel mooi weer hebben,dus kom maar lekker chillen.Buikdansen is pittig heb ik van Lindsay gehoord,och ja als het maar leuk is,toch!
    Groetjes van Sonja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, Caïro

Egypte

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2007

Het aftellen begint..!

29 Mei 2007

Twee pistolen en een trommel en een fluit!

20 Mei 2007

Aswan & Luxor

14 Mei 2007

Alexandrie

01 Mei 2007

Rookworst en stroopwafels!
janneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 147447

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2010 - 13 April 2011

Zuid Amerika

09 December 2008 - 17 November 2009

around the world

29 Januari 2007 - 20 Juni 2007

Egypte

Landen bezocht: