Pufff - Reisverslag uit Caïro, Egypte van janneke opstal - WaarBenJij.nu Pufff - Reisverslag uit Caïro, Egypte van janneke opstal - WaarBenJij.nu

Pufff

Door: Jannes

Blijf op de hoogte en volg janneke

31 Januari 2007 | Egypte, Caïro

Puf wat een drukte.. Puf wat een herrie.. Puf warm zeg.. Puf ik ben moe van het lopen..
Allemaal dingen die niet eens in me opkomen.. :D
Het is echt heel druk, warm, veel herrie en we lopen elke dag de marathon.. Maar het is heerlijk!

De mensen lijken hier allemaal maar wat rond te wandelen.. iedereen lacht.. niemand maakt zich druk.. geen stress.. geen benul van tijd.. Super.
En de stad slaapt niet.. het gaat snachts gewoon door..
Vandaag wilde ik eigenlijk naar de Piramides maar het is best vroeg donker en ik besloot het pas om 4 uur smiddags.. toen werd het me afgeraden. Dus dat wordt morgen.

Morgen ga ik eerst nog even verder op pad voor een appartementje.. heb vandaag een hoop nummers geregeld van mensen die kamers vrij hebben dus dat gaat helemaal goed komen.

Toen vivian hier 4 jaar geleden zat had ze een vriendinnetje, Rehab, en daar heb ik nu ook contact mee, dus dat is wel gezellig. En die staat nu op me te wachten om naar de bioscoop te gaan.. dus het verhaaltje vandaag was niet echt 'je van het' maar als ik de piramides gezien heb en een appartementje heb gevonden morgen zal ik wel weer vol verhalen zitten. :D

Wordt vervolgd..

Kus Jannes (of zoals m'n naam hier wordt uitgesproken: Yaanika, of Yaniek..)

  • 31 Januari 2007 - 19:35

    Mama:

    nou Yaniek, het was leuk om te chatten en om je verhaal te lezen. doei

  • 31 Januari 2007 - 22:28

    Ineke:

    hee Yaanika
    effe reageren op al die verhalen,echt wel een avontuur zeg.
    leuk dat we op deze manier jou een beetje kunnen volgen, ik keek al bij foto's, maar daar is nog niks te zien, jammer maar dat komt nog wel denk.
    groetjes en succes met het vinden van een kamer/appartementje.

  • 01 Februari 2007 - 09:55

    ViVo:

    Allo Yaanika... Izayyik ya binti? Heerlijk om je verhalen te lezen!!! Kan niet wachten om je te komen vergezellen daarzo.. Njoy!!! Mwaaah...

  • 02 Februari 2007 - 12:54

    Noor:

    Super leuk om iedere dag te lezen hoe het met je gaat. Mijn kids op school vinden het ook erg leuk.

    Hoe is het gisteren gegaan met househunting?

    -x

  • 02 Februari 2007 - 15:55

    Mo:

    Hi lief!! Nou ik ben blij dat je dat puffen achterwege kan laten.. Hoop dat je al een leuk appartementje hebt gevonden. Het is hier brrr... en van BAh wat een vies weer, dus ben stinkend jaloers op jou zonnetje daar!! Kussie

  • 03 Februari 2007 - 13:16

    Juul:

    Hey Jantje!
    Leuk om te horen dat het goed gaat!!
    Verhaaltjes zijn leuk :D
    Nou meid heel veel plezier daaro geniet ervan.. Ik volg je berichtjes..

    Kusss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, Caïro

Egypte

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2007

Het aftellen begint..!

29 Mei 2007

Twee pistolen en een trommel en een fluit!

20 Mei 2007

Aswan & Luxor

14 Mei 2007

Alexandrie

01 Mei 2007

Rookworst en stroopwafels!
janneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 147358

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2010 - 13 April 2011

Zuid Amerika

09 December 2008 - 17 November 2009

around the world

29 Januari 2007 - 20 Juni 2007

Egypte

Landen bezocht: