Daar gaat ze weer! - Reisverslag uit Gilze, Nederland van janneke opstal - WaarBenJij.nu Daar gaat ze weer! - Reisverslag uit Gilze, Nederland van janneke opstal - WaarBenJij.nu

Daar gaat ze weer!

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg janneke

12 Oktober 2010 | Nederland, Gilze

Het is nog geen jaar geleden dat ik helemaal wereldwijs terug in Nederland arriveerde na een super gaaf jaar in Azie en Amerika..
Ik ben geschrokken van hoe snel ik kleine details van mn reis vergat en
hoe snel ik een routine creëerde.

Wat ik gecreëerd heb is wel super tof allemaal. Bij m'n ouders wonen is heerlijk. Ik ben geen dag met tegenzin naar m'n werk gegaan. Ik heb geweldige vrienden en vriendinnen.
Maar de drang om rond te reizen komt ver vanuit m'n tenen en giert continu door m'n lijf :D

Deze zomer op Sziget Festival in Hongarije, op m'n slippers tussen de levensgenieters, voelde ik me weer mezelf zoals ik dat ook in Azie voelde en toen heb ik een doel gesteld om zo lang mogelijk op slippers te blijven rondhuppelen met bloemen in m'n haar, het liefst een heel jaar lang dus ja, dan zal ik de winter moeten overbruggen in warmere sferen!

Zuid Amerika stond altijd al hoog op m'n verlanglijst (je zou denken dat die steeds korter wordt door al dat gereis, maar hij wordt juist alsmaar langer) en nu ga ik er werkelijk heen! :D

Na een geslaagd afscheidsfeestje ben ik er mentaal helemaal klaar voor! M'n backpack moet ik nog zoeken op zolder en nog helemaal inpakken maar daar heb ik nog anderhalve dag de tijd voor. Want donderdagochtend om 8.00 uur begint mijn lang verwachte reis naar Zuid Amerika, met als beginpunt Ecuador!

Dus veel leesplezier, wish me luck en ik ga jullie vreselijk missen!

Liefs

  • 14 Oktober 2010 - 20:42

    Marielle:

    ik ga jou ook missen!!!!! heeel veel plezier..dikke kus!

  • 15 Oktober 2010 - 08:09

    Marlies De Vet:

    heel veel plezier en doe ze de groetjes in equador.
    houdoe

  • 16 Oktober 2010 - 07:53

    Mama:

    go for it, girl.
    ondertussen al van je gehoord dat je goed bent aangekomen

  • 17 Oktober 2010 - 15:08

    Melissa:

    Heel veel plezier in Equador.
    Ik mis je heel erg!!!!

  • 18 Oktober 2010 - 10:14

    De Rick:

    hej stoere meid ik hoor dat je al in Equador bent veel plezier en wijsheid toegewenst.Ga je daar ook zoembales geven?xxx

  • 18 Oktober 2010 - 18:32

    Bregje:

    hey,
    zo te zien goed aangekomen. Heb ook gelijk je andere verhalen en foto's al bekeken. Geweldig hoor. Zou het ook zo doen als ik de kans nog had! Mogelijk doe je nog insiratie op voor ZUMBA!!
    Liefs Bregje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gilze

Zuid Amerika

Recente Reisverslagen:

12 April 2011

Tik Tak Time's up

21 Maart 2011

Sweaty Thieves and Groovy Grannies

28 Februari 2011

Van Waterval naar Carnaval!

05 Februari 2011

The Good Cold TImes

22 Januari 2011

Time flies when you're having wine
janneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 514
Totaal aantal bezoekers 147439

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2010 - 13 April 2011

Zuid Amerika

09 December 2008 - 17 November 2009

around the world

29 Januari 2007 - 20 Juni 2007

Egypte

Landen bezocht: